mandatrue

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Branting - 30 april 2012 15:30

   jag skulle skriva om badet !

Mamma och jag tog bussen till stan sen åka mimmi , minna , densie , jag och mamma med 18(bussen).

Vi fixade och badade & hade kul idag  

Inte så mycket att skriva om badet men de  var jäääääääääääääääte kul !   

& jag köpte lite godis där ;

Och mamma och jag gick in på New Yorker o köpte en tröja där de står NEVER SAY NEVER!

Har tvåååå nu :)





 

BYYE BYEE


P.S : dagens klipp -----------------------> (JUSTINBIEBER)

& igår fick jag Frida tidningen :) det VAR BOYFRIEND POSTERN !

Det hör med klippet ;)


//AMANDA


Av Amanda Branting - 30 april 2012 10:31

Idag ska mamma och jag åka och bada med min mammas kommpis och hennes barn :)

Det kommer bli roligt!

Bloggar om de senare

BYEE BYEE!


//AMANDA!

Av Amanda Branting - 29 april 2012 13:22

I går var jag på min kommpis kalas (fest).

Min kommpis Klara & jag var igår innan vi åkta till bellas fest.

På festen åt vi pizza & jag gede henne typ något slags armband.

Vi kollade på en film (Agnes Cecilia).

Den var spännande och lite läskig.

Vi skrek när det kom något läskigt....

Det var kul.



//AMANDA!

Av Amanda Branting - 27 april 2012 14:33

Idag efter skolan var det en tröja på min säng där det står "NEVER SAY NEVER"<33

Tack Mamma :)



//AMANDA!

Av Amanda Branting - 26 april 2012 16:00

Idag åkta mamma och jag till stan , Jag FICK SOMEDAYY<3333333

Överlycklig TJEJ HÄR !  

  

Vi fixade prissent till min kompis Bella   

mamma köpte lite saker o så..  

ÖVERLYCKLIG FÖR   SOMEDAY!   


Bild på min Somedayyyyyyy kommer   



Dagens klipp ;P --------------->(SOMEDAY)  <3

Byee Byee :)


//AMANDA!

Av Amanda Branting - 25 april 2012 20:10

Idag skulle mamma åka nån stans när hon kom hem FICK JAG FRIDA TIDNINGEN :)

Det var one direction MEGA POSTERS :)

Men man får nästa nr den andra delen :D

Imorgon ska jag till skolan igen!

har vart försyld :(

Men mår bättre !


Dagens video :)

---------> (ONEDIRECTION)

Hejdå :)


//AMANDA!


Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards