mandatrue

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Branting - 27 maj 2012 09:22

Jag äääääär sååååååå himmla stålt över västeråsaren Loreen <3

Som vann igår ( Esc)

HERREGUUD! JAG HAR TRÄFFAT HENNE JUUuuuuu!

Har hennes autograf :POPPP!


Men i fööörgååååår så gick jag på Marknad/Tivoli med 2 av mina kompisar ( Johanna , Klara).

De var roligt, Jag åkte 1 karosel och dom 2 ,Jag köpte chips och försökte vinna på 10-Grejen , Men gick inte så bra...:(


LOREEN !!!!!!!!!!!1 LOVE YOU !!!!!!!!!!!!!!!!<3


//AMANDA!!!

Av Amanda Branting - 25 maj 2012 11:27

Igår så var de Try It IDA!

De är en sportdag typ, Man åker till rocklunda , fotbollsplatsen där, Och gör sporter och så.. 

Innan vi började så dansade alla 3or ,2 or och min klass, 5or.

De var rolig dag igår ;).

Klara, Johanna och jag tog först Musik sen musik sen teater , Inget vi hann inte , Sen skauter.

De va jätte roliga aktiviteter där.

Och idag ska jag och 2 kompisar åka till Marknaden/tivolit på Rocklunda.

De kanske bara blir Johanna och jag för vi får inte tag på Klara.

Bloggar senare

BYE BYE läsare ;)


//AMANDA!

Av Amanda Branting - 21 maj 2012 06:06

Hellu, alla läsare.  

Jag är magsjuk ...  

Jag var med min bästis bella igår.  .

Vi var på lögarengen asså i lekparken..  

¨Sen när vi gick hem till henne måde jag dåligt ..  

Jag hade huvudvärk..  

Sen när jag kom hem var jag jätte hungrig,Och hade ont i huvudet.Jag vilade 2 timmar och sen skulle jag sätta mig , Dåå spyde jag   

Jag missar en rolig sak i skolan :(((( , BONDGÅRDEN :(

Av Amanda Branting - 20 maj 2012 10:28

God morgon alla läsare :)


Igår hann jag inte skicka en länk till min nya Novell som jag skrev igår.



(NOVELLEN)    <------- där tryck där..


Tack för idag :)


//AMANDA!

Av Amanda Branting - 19 maj 2012 11:13

Igår hann jag inte skriva om Stockholm .

Men igår åkte jag mamma,mimmi , minna och Denise till stockholm :D


Det var underbart väder ..

De första vi gjorde när vi kom dit var att äta på MC!:)

Jag fick en kill-leksak :/


Vi tog massor av bilder :)

Jag köpte ett par solglasögon , Godis-napp :P , Tidning och Godis :P


JAG TRÄFFADE JUSTIN BIEBER!! asso de var dockan -.-

Jag tog en bild med han som kommer snart upp på min blgg ;)!


Efter den underbara "dagen" så gick vi till MC och åt en glass ( då bött jag min leksak till en tjej-leksak) En Zoobles :D


Sen tog vi bussen och åkte hem ;)

De tog ca 1 timme hem , Men de dära underbara vädret blev regn hemma :(


Mamma och jag gick till Pizzarian och köpte 2 pizzor 


HEJDÅ !" EN JÄTTE bra helg !


//AMANDA! 

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards