mandatrue

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Branting - 26 juli 2012 14:04

  Ett par shorts! Köpt på Ginatricot Ca 99 Kr  Sen typ en klänning eller vad man säger xD , Den är shirt skön och ha på sommaren och den finns på H&M och köpa , 50 Kr bara! De var typ rea.

Sen hade jag ochså köpt en "top" men tog inte kort på den.

Av Amanda Branting - 26 juli 2012 13:57

Imorgon åker jag till Värmland !!

Så typ på 3 dagar kommer jag inte blogga. Men såklart så bloggar jag om de på måndag.

Jag ska på bröllop!

Mammas bror ska gifta sig,

Vi åker typ på eftermiddagen imorgon. Så jag kanske hinner blogga om morgonen och vad jag ska ta med mig till Värmland.


//Amanda!!!!!!!!!!!!!1

Av Amanda Branting - 22 juli 2012 14:22

Ifredag:

I fredags så gick jag på kalas!

De var hos Minna.

Vi åt tårta,hon öppnade paketen och sen fick man leta godis :D

De var helt okej kalas!


IDAG:

Idag så åkte vi buss till rådy badet och badade helt enkelt;P

De var kul och när vi skulle åka" hem så fick vi istället för de var ca 30 min tills bussen gickdärifrån.


//Amanda!

Av Amanda Branting - 17 juli 2012 01:08

    Ingen kommenterar...

Jag skulle uppskatta om ni kommenterade.

Att ni ceckar in på min blogg . De är helt otroligt!

jag har minst 1 som kollar varje dag.

De är jätte bra:)


OM IDAG:

Idag var jag på "Dag kollo" De var ganska kul.

Jag lärde känna en ny kompis , Hon heter Joline.

Men jag ska inte gå på dag kolloniet.

Jag tycker de inte var så jätte kul.

Man är där från typ 10.00 - 17:00

De tycker jag är dåligt!

Men man fick ochså en snygg T-shirt.

Där de står "ÄNGSÖKOLLO <3 2012

Japp.

Tack att ni läser,

Kommentera ..


//Amanda!

Av Amanda Branting - 17 juli 2012 01:05

By little mine...

i love one direction , ni vet :) ,de är därför jag har "temat" one direction ,

det är shit snyggt , tycker jag själv =)
//Amanda

P.S: Ni märker att jag bloggar lite nu , Ganska sent. För jag inte kan sova.

Av Amanda Branting - 17 juli 2012 01:02

Nya fina header jag gjorde, Hoppas ni gillar den.

Själv tycker jag att den är helt okej.

Tack tack!


//Amanda

Av Amanda Branting - 14 juli 2012 19:02

Ny Header!

Snygg? Om den är fin ,så kommentera gärna .

Och jag ville bara säga att nästa vecka ska jag på "Dag Kollo" och kommer inte blogga då.


//Amanda

Av Amanda Branting - 12 juli 2012 11:57

Yeah! Jag fick Girl:It - tidningen idag och man fick en sak som man kan göra glass av! Så BRB! Gör glass :D

Hehe!

Och fick en klocka av Julia-Tidningen :P

 EN BIEBER LILA KLOCKA <3333333333

//Amanda!

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards