mandatrue

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Branting - 26 oktober 2012 09:25

Hejsan igen det var länge sen ! :D

Nu ska jag skriva om ganska många saker som har hänt , som jag inte har hunnit skriva om! 1. Jag är sjuk. 2. DET ÄR HÖSTLOV!!!!!!   3. Kolla in Justin Bieber's nya video med Nicki Minjaj eller vad hon heter :D Länk ----> Beauty And Beat !

4. Efter lovet kommer mellanstadiet (skolan) åka till.... LEK OCH BUSLADET lol.. Nej men vi åker dit och sen äter vi på Mc'donals.

5. IGÅR SNÖADE DET!!! JIPPIIIIII....!!

6. Idag är det Fredag och alla vet vad det gäler ;) X FACTOR !!!!'

7. Nya updateringen i Minecraft kom idag :D 1.4.1

Och det var det jag ville skriva om och ............................

  HAPPY HALLOWEEN   

/Amanda

Av Amanda Branting - 19 oktober 2012 17:22

Igår så var jag och min mamma på Erikslund och shopade lite, jag eller mamma köpte en jacka och skor och en halsdukk till mig ;) tackkkkkkkk! Älskar dem.

Och idag är det FRIDAY FRIDAY!!! Yeyeyye! veckan gååååååår sååååå fooooort!!

Min mormor är hos mig idag för mamma skulle åka till något ställe med sin kompis.


/Amanda

P.S Adda mig på KIK BearBear3

Av Amanda Branting - 16 oktober 2012 17:59

Nu var det typ nåra veckor jag skrev som senast. Men nu tänkte jag bara skriva lite om igår och helgen. Okej, Helgen var de så här: Vi åkte till min mormor och skulle fira henne , och då fick jag min "migrän" och blev magsjuk helt enkelt. Jag hade ont i huvudet och magen , sen kom det.. jag spydde. "Hatar att vara magsjuk"  Och mamma och jag fick åka hem tidigare. 

IGÅR: "MÅNDAG": I måndags så skulle ju One direction släppa biljetter till X Factor , eller TV 4 släppte biljetter till X Factor när One direction skulle komma och sjunga.. Ja mamma och jag försökte få biljetter men neej :( fick inga. Jag blev jätte ledsen, De kontiga är att dom bara släppte 250 biljetter eller vad vet jag .....

Aja men de var ingen rolig helg.


/Amanda :)

Av Amanda Branting - 16 oktober 2012 17:59

Nu var det typ nåra veckor jag skrev som senast. Men nu tänkte jag bara skriva lite om igår och helgen. Okej, Helgen var de så här: Vi åkte till min mormor och skulle fira henne , och då fick jag min "migrän" och blev magsjuk helt enkelt. Jag hade ont i huvudet och magen , sen kom det.. jag spydde. "Hatar att vara magsjuk"  Och mamma och jag fick åka hem tidigare. 

IGÅR: "MÅNDAG": I måndags så skulle ju One direction släppa biljetter till X Factor , eller TV 4 släppte biljetter till X Factor när One direction skulle komma och sjunga.. Ja mamma och jag försökte få biljetter men neej :( fick inga. Jag blev jätte ledsen, De kontiga är att dom bara släppte 250 biljetter eller vad vet jag .....

Aja men de var ingen rolig helg.


/Amanda :)

Av Amanda Branting - 16 oktober 2012 17:59

Nu var det typ nåra veckor jag skrev som senast. Men nu tänkte jag bara skriva lite om igår och helgen. Okej, Helgen var de så här: Vi åkte till min mormor och skulle fira henne , och då fick jag min "migrän" och blev magsjuk helt enkelt. Jag hade ont i huvudet och magen , sen kom det.. jag spydde. "Hatar att vara magsjuk"  Och mamma och jag fick åka hem tidigare. 

IGÅR: "MÅNDAG": I måndags så skulle ju One direction släppa biljetter till X Factor , eller TV 4 släppte biljetter till X Factor när One direction skulle komma och sjunga.. Ja mamma och jag försökte få biljetter men neej :( fick inga. Jag blev jätte ledsen, De kontiga är att dom bara släppte 250 biljetter eller vad vet jag .....

Aja men de var ingen rolig helg.


/Amanda :)

Av Amanda Branting - 4 oktober 2012 13:51

GRATTIS PÅ KANELBULLENSDAG <333333

Idag var det Bulle och saft på morgonen i skolan (efter musiken).

Och jag har bullar hemma (aa) .

Ajj jag har träningsvärk i armen och ryggen :(


GOTT GOTT

  Inte min bild lol:)

/Amanda!!


Av Amanda Branting - 2 oktober 2012 14:07

Hej idag är det Tisdag men kommer att skriva om Söndag. 


Söndag :

I Söndags så åkte jag på stan med en kompis (Klara).

Vi köpte nagelack, vi köpte nagelack som man kan göra så att de blir så hära ..

  Rosa färgen köpt på H&M , samma med den svarta ,

COOLT VA?! :P






Av Amanda Branting - 1 oktober 2012 13:30

Hej igen!


idag var de måndag en vanlig måndag, skola ..

men jag fick nya GLITTER-TIDNINGEN av mamma idag :)

tacktacktack!


det inärhåller (STAV FAIL) 2 mega poster på JB & 1D <33333 och hemlisar :OOO


/Amanda

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards