mandatrue

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Branting - 29 juni 2012 20:58

Idag och igår var d ecity festivalen!

Igår sov min kompis över hos mig och vi 2 gick till city festivalen igår..

Idag så gick mamma o jag till city festivalen och kollade på Loreen!

Hon är som vanligt jäääte BRA"!

Jag köpte en keeps där och ett par solglassögon :)


Tack för ni läste!

//Amanda

Av Amanda Branting - 27 juni 2012 18:33

Idag har jag vart med min bästa bästis <3!

Vi var i lek parken(lol).

Spelade dator och så..

Och vi åt godis :P

Jag längtar till på  Söndag. För då ska jag och Bella åka till Grönan :).

De ska bli jääääääte kul!


Tack för idag bloggen :)


//Amanda :)

Av Amanda Branting - 23 juni 2012 18:42

Igår var de ju Middsommar :)

Jag lovade att blogg igår men de blir idag .

Ja, Igår var de Middsommar och jag var hos min mormor o morfar med mamma.

Vi åt där och jag försökte göra en middsommar-grans, Men den blev helt ramdom.

Och inet blev klar..

Men de var mysit när vi grillade korv :P

Sen åkte mamma o jag hem.


Kommentera gärna ...


//Amanda :)

Av Amanda Branting - 23 juni 2012 18:42

Igår var de ju Middsommar :)

Jag lovade att blogg igår men de blir idag .

Ja, Igår var de Middsommar och jag var hos min mormor o morfar med mamma.

Vi åt där och jag försökte göra en middsommar-grans, Men den blev helt ramdom.

Och inet blev klar..

Men de var mysit när vi grillade korv :P

Sen åkte mamma o jag hem.


Kommentera gärna ...


//Amanda :)

Av Amanda Branting - 21 juni 2012 16:35

Hej alla underbara läsare , Idag har jag och min mamma cycklat till Vallby FriluftMuseeum. 

Vi kollade på djuren, Jag köte godis där och vi åt en glass  var. 

Sen så åkte vi buss till stan , Jag hittade ett par snygga jeansshorts :), Och mamma köte vin/öl.

Imorgon är de Middsommarafton :))!        Och jag har nya Frida-Tidningen! Jaaa!

Yay!

Bloggar imorgon :)


//AMANDA

Av Amanda Branting - 18 juni 2012 14:24

YEY! Äntligen har jag fått min Believe skiva ( Justin Bieber ).

Tack mamma <33

Deluxe oxå :P , Man får med en poster <3.

Fick ochså GIRL:IT , :) 

GLAD TJEJ!


//AMANDA!

Av Amanda Branting - 16 juni 2012 09:41

Såhär såg jag ut ;3   Ignorera mitt face (Y)


 

Av Amanda Branting - 16 juni 2012 09:24

SOMMARLOV DÅRA! Yay.

Igår var de avslutning i kyrkan . Vi 4:or gjorde en dans ....

De är så skönt att ha sommarlov. YÄY!

Jag var oxå hos min mormor och morfar igår:)

Ska fixa en bild hur jag ser ut på Avslutningen :)


Kommer.....!


//AMANDA!

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards