mandatrue

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Branting - 29 november 2012 13:29

Hej bloggen! inte så mycket att skriva om men idag har jag vart i skolan såklart och en helt vanlig dag idag.. Imorgon (FREDAG) kommer min mormor sova över hos mig och på Lördag kommer mormor och jag gå till Vallby's Djur sak .. kommer inte på vad det heter.. Aja men där är det Julmarknad! Så de kommer jag göra i helgen :)


/Amanda

Av Amanda Branting - 25 november 2012 20:44

Hej bloggen!
Idag har jag vart på stan med min kompis Klara. Vi köpte ett nagelack som gör så att naglarna blir regnbogiga eller vad man ska säga. sen gick vi till mc'donals och jag åt en glass och vi åkte en hiss som var av glas :D


/Amanda

Av Amanda Branting - 21 november 2012 10:26

hejhej bloggen! jag har inget speciellt att blogga om men jag ville bara skriva att jag


är sjuk och har väldigt tråkigt!


och look this video från One2Five!!!!!

DOM ÄR SVENSKA ALLTSÅ DOM KOMMER FRÅN SVERIGE OCH BOR I SVERIGE!!! Och dom coverboys.. dom startade i X Factor själva sen blev dom en grupp som one direction..

Dom är jätte bra!! Dom heter Simon,Sam,Adam,Johan och Micheal.


/Amanda

Av Amanda Branting - 20 november 2012 13:48

Hej bloggen! jag vet att jag skulle blogg igår med hann inte det så nu kommer bilder på vad jag köpte igår ...och för jag inte kunde blogga igår var för att jag mådde illa och idag är jag sjuk :(..

  Här är en tröja från Gina trickot som kostade :- 199 kr , de roliga med den är att de står ett A som i Amanda :)


  Dom här byxorna är från Cubus och dom kostade också :- 199 kr.

  Och det här nagelacket fick man gratis på Cubus när man hade köpt något!


/Amanda


Av Amanda Branting - 19 november 2012 13:36

Hejhej bloggen :'] nu har jag nyss slutat skolan och ska snart åka iväg med mamma till Erikslund och shoppa lite :)

Fick 250 kr idag. Kommer lägga upp sakerna jag köpte sen på bild.


/Amanda

P.S: Följ mig på twitter UpAllNialler1D



Av Amanda Branting - 16 november 2012 14:12

Idag är det fredag och jag ska vara med min Bästis Isabella.

I skolan så var det Hemkunskap :D och vi gjorde Kokosbollar :D

och jag och nåra andra fick vårt pris idag som vi vann igår, Man skulle göra carader och  vi gjorde bäst antagligen.


/Amanda

P.S följ mig på Twitter UpAllNialler1D


HEJHDÅ

Av Amanda Branting - 9 november 2012 11:46

 


Av Amanda Branting - 9 november 2012 11:41

hejhej!

Jag är sjuk idag :( men det bästa är att det är FREDAG såklart !!;)

X Factor som gäller ikväll alltså.


Kolla detta klipp :D dog..

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ulqsVSjMvVA

kanske fel men kopiera..


AHMAGAD

/Amanda ;)

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards