mandatrue

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Som sagt.......

Av Amanda Branting - 16 april 2012 14:38

JAG ÄLSKAR 1D!

För er som gillar 1D , L`YSSNA!

One Direction ´kommer kanske i JULI!
UIHBGHUJHH
JAAAAAAAAAA!


Fakta om våra killar :

One direction är ett brittiskt-irländskt pojkband som består av medlemmarna Niall Horan,Louis Tomlinson,Liam Payne,Harry Styles och Zayn Malik. Dom kom trea i i den sjunde säsongen av X Factor . Efter X Factor skrev dom under ett skivkontrakt med Syco music . Dom släppte sin första singel What Makes you beautiful den 11 September 2011.Singel debuterade på UK Singles Chart på nummer 1 den 18 September 2011 och blev den snabbaste säljande singel av året, sålde 153 965 exemplar. Deras andra singel Gotta be you släpptes den 13 November 2011 och den nådde tredje plats. Deras debutalbum Up all night släpptes den 21 november. Albumet nådde nummer 2 på UK Albums Chart, sålde 138 631 exemplar.

--------------------------------------------------------------------------------

Under 2010 var Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles och Louis Tomlinson alla som solo kandidater för The X Factor, men misslyckades med att kvalificera sig för "Boys" kategori. Efter förslag av Gäst domare Nicole Scherzinger var de fem sättas i ett band, vilket berättigar till "Grupper" kategorin. Efter eliminering av FYD, Diva Feber och Belle Amie inom fyra veckor, var de Simon Cowell's sista akt i tävlingen. One Direction slutade trea bakom tvåan Rebecca Ferguson och vinnaren Matt Cardle. Direkt efter finalen hade deras låt "Forever Young"(som skulle ha släppts om de hade vunnit The X Factor)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Branting - 30 januari 2013 19:00

Hej alla som läser min blogg. Nu har jag skapat en ny blogg som ni kan checka in istället för denna.. Denna kommer jag inte skriva mer på. Länk : http://mylifeofamanda.devote.se/   /Amanda Hejdå bloggen! ...

Av Amanda Branting - 26 januari 2013 14:50

Hej nu har jag vart på stan med mamma och köpt lite saker :) här kommer dem:   Glitter.   En tröja från New yorker (dålig bild)   ETT STOOOORT HÅR SPENE XD. och jag köpte ochså en Ben & Jerry jordgubbsmak. P.s jag har aldrig ätit en Ben och...

Av Amanda Branting - 23 januari 2013 15:04

Hej hej hej hej och hej. Slutade för 30 min sedan men ja jag har nyss slutat (typ) jag äter glass nu och bloggar :P   /amanda ...

Av Amanda Branting - 22 januari 2013 14:34

Hej hej! idag måste jag plugga :/ har prov imorgon på NO. följ mig på twitter @UpAllNialler1D :) följer alla tbx!   /Amanda ...

Av Amanda Branting - 18 januari 2013 14:03

░FINALLY░FRIDAY░❤░░░❤░░░❤ ╔═══╗░░╔═╗░╔═╗❤░TGIF░❤░ ║&#...

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards