mandatrue

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Branting - 13 april 2012 16:33

På dollars hittade mamma och jag en mugg där det står "TOTAL FACEBOOK NERD"
HEHEHEHEH

=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

//Amanda

Av Amanda Branting - 13 april 2012 16:24

Nu tänkte jag ha en frågestund.

Jag tänker inte säga mitt fb-namn eller msn,skype

Bara andra saker så fråga på!

Av Amanda Branting - 13 april 2012 16:17

Idag åkta mamma och jag till bäckby...

vi handlade på dollars, sen gick vi in på klädhuset och köpte en Jump In till mig :)))

en rosa asso..

Sen åkte vi till stan och handlade...


En bra dag idag ... men det ÄR OTURSDAGEN JU!!!!!!!!!


//Amanda¨¨


Bild på min Jump In kommer..

Av Amanda Branting - 11 april 2012 16:02

jag är sjuk :(

boring!

boring!

boring!^

**^^^^^^^^^

inget att skriva jag är sjuk ..-.-


//Amanda #JustSaying

Av Amanda Branting - 10 april 2012 15:16

I går då var jag med Maja.,.   

Hon har gått på min skola men hon byte skola.   

Vi skulle till stan , men vi fick ej det av min mamma...:/   

Men vi tog med min mobil , busskort och 22 kr, för vi skulle till gäkneberget..   

Men det vi gick bara till och kollade på djur ..

Men det var typ stängt , då gick vi till Ica och köpe var sin läsk =D xD   ,    


P.S = Följ mej på twitter    , följer tbx xD  @AmandaBranting


//Amanda   

Av Amanda Branting - 9 april 2012 14:58

Idag har jag vart på stan med mamma ,

De var Tivoli..

Det var roligt..

Jag åkte iget men jag tog tvåå lotter och vann 3 saker på dem.

Jag köpte en slasch ,

Det var kul där.


//Amanda :)


Av Amanda Branting - 8 april 2012 22:45

Idag har jag badat på "KRISTIANSBORGBADET"! :)

det var jag och en kompis" mamma och hennes kompis :D

Vi var där nåra timmar ..

jag köpte ett lås till kläderna..

det var kul sen åkte vi hem..


//Amanda   

Av Amanda Branting - 7 april 2012 22:23

I går tills idag har jag sovit över hos mormor & morfar . Så jag har inte hunnit skriva så mycket ..

Vi har vart i skogen och fikat. Det var mysit <33

Jag åkte hem typ 21:00

Nu ska jag snart sova .


//Amanda


P.S : Imorgon ska jag kanske bada på badhuset ..



:*

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag heter Amanda Branting!
Jag är en bloggare.
Jag gillar att skriva om saker och ting.
Jag älskar Justin Bieber & One direction!
Hoppas du gillar min blogg:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards